Veerle-LeoninZuid-Afrika.reismee.nl

De eerste dagen

Hallo hallo,

Hier een eerste berichtje uit het verre zuiden. We hebben een erg goede vlucht gehad hier naartoe. Tijdens de treinreis naar Dusseldorf kregen we al te horen hoe goed het ging met Duitsland tegen Argentinie. Grappig om mee te maken op die manier. Vanaf Dusseldorf naar Dubai een prettige vlucht gehad. In Dubai viel het aantal winkels ons wel een beetje tegen. We hebben ons daar wat verveeld en hebben daarnaast wat getallen geleerd in het arabisch. Daar komt natuurlijk de bekende G wel in voor ;)

Eenmaal in Durban aangekomen de auto opgehaald en levend in het appartement aangekomen van Leon's ouders. Nachtelijke tocht en het linksrijden vallen tot nu toe aardig mee.

De eerste dagen hebben we hier wat de buurt verkend, lekker gegeten, gezwommen in de Indische oceaan met veel golven en een sterke stroming. Daarnaast wat geshopt en genoten van de goedkope spullen.

Al met al verlangen we naar meer! Op naar de Drakensbergen....